#توزیع#13هزار#بسته#معیشتی#کمکهای#مومنانه

آغاز مرحله دوم کمک‌های مومنانه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با توزیع 13 هزار بسته معیشتی

توزیع ۱۱۴ هزار بسته معیشتی پیش بینی می‌شود

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آغاز مرحله دوم توزیع کمک‌های مومنانه گفت: در این مرحله ۱۳ هزار بسته معیشتی در سراسر استان توزیع خواهد شد.

مرحله دوم کمک‌های مومنانه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز با حضور فرمانده سپاه فتح, نماینده ولی فقیه در استان,  استاندار کهگیلویه و بویراحمد, مسئول دفتر نمایندگی ولی  فقیه در سپاه فتح ، جمعی از فرماندهان و مسئولان دستگاه های اجرایی در یاسوج برگزار شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه  ضمن تقدیر از حمایت های مادی و معنوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و همه دستگاه های اجرایی استان گفت: بخش زیادی از این کمک ها مرهون همکاری استاندار محترم استان است.

وی بیان کرد:  در ایام کرونا در رزمایش مومنانه هیات‌های مذهبی گل کاشتند، نهادهای حمایتی و سازمان بهزیستی و بنیاد مستضعفان که فعالیت خوب و گسترده‌ای داشتند.

خرم دل افزود: در مرحله اول کمک‌های مومنانه نزدیک به ۱۰۰ هزار بسته توزیع شد پیش‌بینی ما توزیع ۱۱۴ هزار بسته بود که پوشش داده می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات نهادهای حمایتی گفت: کمیته امداد نزدیک به ۴۰ هزار بسته توزیع می‌کند که ۸ هزار بسته تاکنون توزیع شده است و ۴۰ هزار پرس غذای گرم هم توزیع می‌شود.

مقام ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آستان قدس،نمایندگی استان ۲ هزار بسته توزیع کرده است، گفت: سپاه و بسیج در سه مرحله کمک‌های خود را توزیع می‌کند که امروز ۳ هزار و ۸۰۰ بسته توزیع می‌شود و برنامه‌ریزی ما توزیع ۱۳ هزار بسته معیشتی است.

وی عنوان کرد: در مرحله بعدی که ۱۵ شهریور خواهد بود ۳ هزار بسته کیف و کفش و لوازم‌التحریر در سراسر استان توزیع می‌شود.

سردار خرم دل ابراز داشت: در هفته دفاع مقدس نیز ۹ هزار بسته لوازم ورزشی آموزشی در سطح مدارس استان توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه فتح با بیان اینکه پایگاه‌های مقاومت محور توزیع کمک‌های مومنانه است، افزود: سامانه‌ای در سپاه استان تعریف و کد ملی همه کسانی که باید به آنها کمک شود بارگزاری شده و پایگاه‌های مقاومت از این سامانه استفاده و کمک‌های مومنانه را توزیع می‌کنند و تلاش ما عدالت در توزیع این بسته‌ها است

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.